Vydavatelství Mladá fronta, a.s.
Vydavatelství Mladá fronta bylo založeno již v roce 1945 a v současné době se právem řadí mezi největší a nejúspěšnější vydavatelské domy v České republice. Své dobré jméno staví nejen na mnohaletých zkušenostech, ale hlavně na profesionalitě, odbornosti a dynamickém růstu. Tomu logicky odpovídá i pestré portfolio titulů, které vydává.
Vydavatelství Mladá fronta svoje produkty cíleně zaměřuje na široké spektrum čtenářů nejrůznějšího věku. Vydává časopisy pro nejmenší čtenáře, silné lifestylové magazíny a stejný důraz klade na odborné tituly, které profesionálně mapují oblast ekonomiky, marketingu, obchodu, gastronomie, zdravotnictví, stavebnictví a architektury. Vydavatelství Mladá fronta od roku 2007 vydává ekonomický deník E15, v roce 2012 začala vydávat ekonomický týdeník Euro a od roku 2013 zpravodajský týdeník v anglickém jazyce E15 weekly. Týdeník Euro a deník E15 spustily od ledna 2015 nový webový pořad Euro E15 TV.
Své dobré jméno a odborné renomé udržuje vydavatelství Mladá fronta i v široké nabídce knižní produkce od světové a české krásné literatury přes oblíbené dětské knihy až po oceňované encyklopedické projekty. V současné době mezi nejrychleji se rozvíjející projekty vydavatelství Mladá fronta patří divize Online, která provozuje nejen informační portál www.mf.cz, ale i webové stránky vybraných tiskovin a další unikátní webové projekty.
V roce 2010 byla založena nová divize Medical Services, která nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví, a to za oboustranné spolupráce s tradičními a významnými zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství Mladá fronta. Od roku 2011 vydavatelství nabízí elektronické časopisy a knihy pro iPad a Kindle.
Od počátku června 2012 převzalo vydavatelství Mladá fronta vydavatelská práva k týdeníku Euro a eventové divizi Euro Setkání. Portfolio vydavatelství Mladá fronta se tak rozrostlo o nejprodávanější a inzertně nejvýkonnější týdeník orientovaný na byznys a ekonomiku.